Notícies

 
El Consorci Forestal presenta al·legacions als estatuts de l'Agència de la Natura, recolzant les propostes de País Rural
31-10-2024

 

El Consorci Forestal de Catalunya ha presentat formalment al·legacions als estatuts de l'Agència de la Natura de Catalunya (ANACAT), demanant la paralització del procés d’aprovació. Aquestes al·legacions recolzen les propostes formulades per País Rural i recullen l’informe negatiu del Centre de la Propietat Forestal (CPF), que qüestiona l’avantprojecte de decret dels estatuts.

En un fet poc habitual, l’informe negatiu contra l’avantprojecte prové de la mateixa administració que impulsa l’ANACAT. Aquesta contradicció ha motivat el Consorci Forestal a reforçar les seves al·legacions amb una crida per a la revisió completa del procés d’aprovació. El Consorci considera essencial replantejar els estatuts de manera que s'ajustin a les necessitats del territori i que suposin una major representació del sector forestal i del conjunt d'entitats vinculades al món rural en el seu consell de direcció.

 



Comparteix  Facebook Twitter Email